Klacht Wellness boerderij.com: Pas op voor Wellness boerderij in Egmond....CRYO Behandeling hier oplichting!!!

mic

Ik heb samen met mijn partner bij dit bedrijf een cryo behandeling gehad maar helaas zonder baat. De behandeling a €645 pp werd mooi verkocht en het beeld dat erbij geschetst werd was voldoende om ons over de streep te trekken. Helaas was dit alles gebakken lucht een mooi verkoop praatje om ons 1290 euro uit de portemonnee te schudden. Wij hebben vooraf een huidplooi meting laten doen via onze sportschool zonder het medeweten van de Welnessboerderij om het resultaat van het "plaatselijk" afvallen goed te kunnen meten. Want de meet methode van de Welness Boerderij zelf is een beetje plausibel en afhankelijk van wat je die dag gegeten hebt. Een correcte meting doen en daar je resultaat op bepalen met een voet weegschaal met vet meeting gaat niet helemaal op en een meet lintje die naar gelang het wenselijke resultaat strakker getrokken kan worden of losser gehouden kan worden voor "mooiere" resultaten. (vervolg mag niets meer typen)

Geld terug of een deel!

Wellness boerderij.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

mic
    Waardeloos bedrijf.Let op ga niet in zee met dit bedrijf!!! Dit zijn 1ste klas oplichters. Diensten leveren zonder ook maar enig resultaat te behalen. Gelukkig bestaan er sites zoals deze zodat mensen gewaarschuwd kunnen worden voor dit soort oplichters!

mic

Ook een klacht indienen over Wellness boerderij.com?