Klacht Wellness boerderij.com: Prijs niet vooraf bekend van product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135661
Gebruiker
Verbaasde klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De wellnessboerderij rekent achteraf prijzen van producten, welke niet vooraf zijn aangegeven! Prijs kan tot wel 1.8x zo hoog zijn!!!
Wij hadden ontbijt besteld a €7.50 pp. Bij ontbijt stond sinasappelsap klaar en werd er gevraagd of we koffie/thee wilden. Ook tussen de middag konden wij lunch bestellen, waarbij op de kaart een aantal keuzes stonden. In de hoek stond 'vanaf €7.50'. Ook was op de achterkant de drankjes kaart te zien. Opnieuw 'vanaf €2.00'.

Aan het einde van de dag moesten wij voor een flesje water (330 ml) €2.50 betalen! (water was dus blijkbaar niet het goedkoopste product, hoe klein ook), en voor een broodje of salade moest opeens €13.50 worden afgerekend. Dit was voor alle gasten een zeer onaangename verrassing na zo'n prettige en ontspannen dag.

Hoeveel mag je als klant 'normaliter' rekenen op een afwijkende van de 'vanaf' prijs als de prijzen er niet bij vermeld staan? Ook bij ontbijt moesten we afrekenen voor koffie/thee en sinaasappelsap!

De oplossing

Kaart aanpassen met prijzen per product.
Consumentenbond; stuur een mystery guest ter check!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wellness boerderij.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Verbaasde klant
    Datum
    Er is totaal geen reactie gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verbaasde klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wellness boerderij.com?