Klacht Wellness Giftcard: Giftcard verlopen in coronatijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 570637
Gebruiker
hoop#opcompensatie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 Giftcards aangeschaft. De uitgiftedatum kan ik niet achterhalen. Als ik op de site barcode en pincode invul dan krijg ik alleen te zien dat de kaarten zijn vervallen maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wat het saldo was van de kaart voordat deze verviel.
Voor 1 december 2021 zijn de kaarten 1 jaar geldig, daarna 2 jaar.
Alleen.... ik heb, voor zover ik weet, de kaarten aangeschaft vlak voor of tijdens de coronapandemie. Nogmaals de exacte data weet ik niet omdat ik die gegevens niet kan ophalen.
Nu was het sowieso een tijd niet mogelijk om naar de sauna te gaan omdat deze door de overheid zijn gesloten maar aangezien ik in meerdere risicogroepen val is/was het voor mij ook niet raadzaam om naar de sauna te gaan.
Ik weet dat ik wettelijk gezien waarschijnlijk geen recht heb op bijvoorbeeld een verlenging van geldigheid of een andere compensatie. Maar ik zou enige coulance van WellnessGiftcard zeer waarderen en zeker op zijn plaats vinden.
Ik hoop van harte op een reactie van WellnessGiftcard.

De oplossing

Een verlenging of vervanging van de vervallen giftcards

4 reacties

  1. Auteur
    hoop#opcompensatie
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van Wellnessgiftcard
  2. Auteur
    hoop#opcompensatie
    Datum
    Nog steeds niks gehoord
  3. Auteur
    hoop#opcompensatie
    Datum
    Nog geen reactie
  4. Auteur
    hoop#opcompensatie
    Datum
    Noppes

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hoop#opcompensatie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wellness Giftcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen