Klacht Wellnessbon.nl: Geldigheid bin

Klachtnummer
# 318591
Gebruiker
Hans Gewald
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geldigheid bon. Mijn vrouw is in juni 2017 50 jaar geworden. We vonden de bon nu weer. Heb ik de geldigheid Gecheckt. Niet meer geldig. Ik kan de bon ook niet activeren.

Gewenste oplossing

Met de krasloze moet je de bon kunnen activeren. In mijn bedrijf werken we ook met ditsoort bonnen. Zelfs klanten die na 3 jaarterug komen checken we het saldo van en kunnen ze voor dit bedrag besteden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wellnessbon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wellnessbon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen