Klacht Wellnessbon.nl: Verloop van wellnesscard

Klachtnummer
# 318446
Gebruiker
Katienka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gebeld en gemaild naar Wellnesscard omdat mijn kaart een jaar en een paar weken verlopen is.
De mevr. die ik gesproken heb zei dat zij er niets aan kon veranderen.
Mail gestuurd gelijk antwoord terug met de mededeling dat daar niets aan te doen is zo jammer dit..

De oplossing

Vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wellnessbon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wellnessbon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen