Opgelost door Wellnessbon.nl: Waarde wellnessbon ligt substantieel lager dan de geleverde prestatie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84503
Gebruiker
AFB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een wellnessbon gekregen ter waarde van 120 euro. Deze kunnen we alleen verzilveren door via Wellness bon een arrangement te boeken. We hebben twee Orange Wellenss Centre Aplhen a/d Rijn sauna verwendag geboekt voor 76,50 euro per persoon.
Wat schets onze verbazing dat hetzelfde standaard arrangement rechtstreeks te boeken bij Centre Alphen a/d/ Rijn ruim 15 euro per persoon goedkoper is. Hierop via mailverkeer gereclameerd bij Wellnessbon met als uiteindelijke resultaat dat we gewoon pech gehad hebben en niets gecompenseerd hebben gekregen, hoewel dat wel is gesuggereerd. Overigens bestond de aangekondigde 'heerlijke lunch' aleen uit een broodje of salade ter waarde van 9 euro zonder dat daarbij iets te drinken werd geserveerd.

De oplossing

Wij willen een bedreag van 30 euro terug en dat de informatie correcter wordt weer gegeven. Bijvoorbeeld : wat wordt verstaan onder een 'heerlijke lunch'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wellnessbon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    AFB
    Datum
    De klacht is naar behoren afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AFB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wellnessbon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen