Opgelost door Wellnesshoeve Butterfly: Opgelicht

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 307427
Gebruiker
Raymond 1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Cadeaubon gekregen voor een avond welness. Mail contact gehad voor reservering en cadeaubon gelijk per mail verstuurd.. alles werd geaccepteerd door wellneshoeve butterfly, nog een aantal keer gevraagd of alles compleet is en of wij op de dag zelf nog iets mee moesten nemen het antwoord hier op was nee alles is compleet. Bij aankomst na 3.5 uur onderweg te zijn geweest werd ons om de bon gevraagd bon had ik voor de zekerheid maar uitgeprint je weet maar nooit. Volgens wellnesshoeve was dit niet de juiste bon en moesten we nogmaals het hele bedrag betalen wat wij uit eindelijk weer terug zouden krijgen. Jullie raden het al geen gehoor meer can welnesshoeve butterfly.Cadeaubon is dus 2 keer betaald. Alles was vies koffiemelk over datum, schimmel in de pindakaas.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wellnesshoeve Butterfly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond 1987
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wellnesshoeve Butterfly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen