Klacht Wellsana: Blijft post van ze ontvangen

GB Pesiwarissa

Ook in het geval van dit postorderbedrijf heb ik via Postfilter recht van verzet aangevraagd. Heb hierop nog niets gehoord van het bedrijf. Heb gisteren echter weer post van hun ontvangen. Waarom duurt 't toch zo lang voordat zo'n bedrijf jouw adresgegevens verwerkt cq. verwijderd heeft uit hun systeem. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn.

Geen post meer ontvangen van Wellsana.

Wellsana
    Wij kwamen er achter dat u via deze site een klacht heeft gemeld over ons bedrijf.
    U schrijft dat de klacht reeds eerder gemeld is bij Wellsana maar daar hebben wij niets van terug kunnen vinden in ons systeem.Met ingang van heden bevestigen wij dat uw adres geblokkeerd is voor verzending van catalogi.
    Het kan echter zijn dat door een vroegtijdige adresselectie u nog een paar catalogi zal ontvangen. Wij selecteren de adressen voor de mailingen een zestal weken voor de definitieve verspreiding van de catalogi. Komt er in de tussentijd een vraag om geen catalogi meer te sturen dan kunnen we de gedane adressenselectie helaas niet meer tegenhouden. Onze excuses hiervoor.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven. Met vriendelijke groetWellsana

Ook een klacht indienen over Wellsana?