Klacht Welovemusthaves.com: bestelling door WLM geannuleerd maar ik krijg mijn geld niet terug en ze reageren nergens op

FVV88

Begin juni een bestelling geplaatst en direct betaald; badpak en slippers. Meerdere malen gemaild met de vraag wanneer het zou komen. Het zou juli worden maar nooit kon iemand mij vertellen wanneer dit zou zijn. Ik heb 1 keer een reactie gekregen dat ze ook hele leuke jurkjes hebben.. Dat kreeg ik als antwoord op de vraag of hij nog wel binnen ging komen en of ze anders misschien andere badpakken hebben die wel op voorraad zijn.. We zijn nu bijna 5 weken verder en nog steeds geen persoonlijk contact; alleen een automatisch bericht dat mijn bestelling geannuleerd is omdat het badpak niet binnen is gekomen.. Ik kreeg een tegoedcode. Ik heb opnieuw gemaild (ondertussen al meerdere malen) met het verzoek mijn geld gewoon terug te storten aangezien ik hier recht op heb; ik bestel iets wat zij niet kunnen leveren.. Daarnaast zijn de slippers niet eens meer op voorraad nu en bij het badpak staat nog steeds dat hij op voorraad is..
Ik houd er helemaal niet van om het op deze manier te doen maar ik zie gewoon geen andere optie; ik houd het heel netjes en heb begrip voor de hele situatie maar aangezien zij mijn geld al hebben mag ik toch wel iets meer verwachten van de service. En daarnaast, hoe moeilijk is het om iets terug te mailen als ze wel iedere dag tijd hebben om hun social media vol te zetten?
Nu ze mij per mail al wekenlang negeren heb ik geen idee wat ik verder nog kan doen om mijn geld terug te krijgen..

Ik wil dat ze mijn geld dat ik 2 maanden geleden al betaald heb z.s.m. terugstorten.

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?