Klacht Welovemusthaves.com: Bestelling niet gekregen, wel betaald.

Klachtnummer
# 304689
Gebruiker
Denise Marcella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 april heb ik een bestelling geplaatst en gelijk betaald. Helaas heb ik het pakket nog niet ontvangen en reageren zij niet op hun mails. Ook worden mijn DM's op Instagram niet gelezen en ook verwijderen ze mijn bericht onder de foto's die zij plaatsen. Hierin vraag ik of zij op mijn mail willen reageren.

De oplossing

Graag zou ik het geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen