Klacht Welovemusthaves.com: Geen geld terug na retour

Klachtnummer
# 362430
Gebruiker
blettius
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling 13/03/19 retour gedaan en tot op heden geen geld terug gehad. Ik heb ze overal waar mogelijk berichten gestuurd en uiteindelijk na 4 weken reactie gehad, maar ook daar kon ik niets mee. Ze zouden het laten weten zodra het item weer bij hun binnen was (het was denk ik uitverkocht) en dat zou een van die dagen zijn, nu zijn we ondertussen 2 weken later en heb ik nog steeds niets gehoord.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling ontvangen in de juiste maat én daarnaast ook mijn geld incl. verzendkosten (heen en terug) retour krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen