Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Welovemusthaves.com: Geen geld terug na retour
Details
Klacht
Mijn bestelling 13/03/19 retour gedaan en tot op heden geen geld terug gehad. Ik heb ze overal waar mogelijk berichten gestuurd en uiteindelijk na 4 weken reactie gehad, maar ook daar kon ik niets mee. Ze zouden het laten weten zodra het item weer bij hun binnen was (het was denk ik uitverkocht) en dat zou een van die dagen zijn, nu zijn we ondertussen 2 weken later en heb ik nog steeds niets gehoord.Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn bestelling ontvangen in de juiste maat én daarnaast ook mijn geld incl. verzendkosten (heen en terug) retour krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.