Klacht Welovemusthaves.com: Geen levering na bestelling 22 mei.

Klachtnummer
# 314585
Gebruiker
Anna88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 mei een pakketje bij welovemusthaves besteld. Op meerdere mails waaronder een klacht, telefoontjes en een bericht via Instagram geen reactie. Tot op heden geen pakketje ontvangen en geld is betaald.

De oplossing

Graag mijn betaling retour gestort of mijn pakketje met kleding ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen