Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Welovemusthaves.com: Geen reactie en geen geld terug
Details
Klacht
In april een bikini bestelling geplaatst met levertijd 4 weken. Na 2 weken me bedacht dat ik hem niet meer wilde en gemaild om te annuleren. Hier nooit persoonlijk reactie op gehad. Inmiddels 2,5 maand verder en nog altijd geen persoonlijke mail of geld terug op mijn rekening. Enkel een onzinverhaal over productielevering en dat ze de productie van de bikinis gingen stoppen (dat terwijl ik enkel mijn order wilde annuleren). Inmiddels heel veel geduld gehad en netjes gewacht op reactie etc maar na 2,5 maand weet ik me geen raad meer en zie ik enkel nog aangifte doen als optie om mijn geld terug te krijgen. Dit kan gewoon niet.Gewenste oplossing
Mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.