Klacht Welovemusthaves.com: Geen reactie en geen geld terug

Klachtnummer
# 310945
Gebruiker
CN88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april een bikini bestelling geplaatst met levertijd 4 weken. Na 2 weken me bedacht dat ik hem niet meer wilde en gemaild om te annuleren. Hier nooit persoonlijk reactie op gehad. Inmiddels 2,5 maand verder en nog altijd geen persoonlijke mail of geld terug op mijn rekening. Enkel een onzinverhaal over productielevering en dat ze de productie van de bikinis gingen stoppen (dat terwijl ik enkel mijn order wilde annuleren). Inmiddels heel veel geduld gehad en netjes gewacht op reactie etc maar na 2,5 maand weet ik me geen raad meer en zie ik enkel nog aangifte doen als optie om mijn geld terug te krijgen. Dit kan gewoon niet.

De oplossing

Mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen