Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Welovemusthaves.com: Geen reactie op berichten na betaling
Details
Klacht
Nadat ik het artikel had betaald, hoorde ik niks meer. Meerdere berichten gestuurd alvorens er een reactie kwam (via social media lukte het uiteindelijk, omdat het natuurlijk slechte publiciteit is). Nu wil ik het artikel retour zenden, omdat het de verkeerde kleur is en gewoon niet mooi is. Je raad het al: krijg weer geen enkele reactie!
Mijn vriendin doet net alsof ze iets wil bestellen en jawel: meteen een bericht terug!!!
Er zit trouwens totaal geen orderbevesting of factuur bij de aankoop!! Heel vreemd.
Gewenste oplossing
Reactie en geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.