Klacht Welovemusthaves.com: Geld terug

Klachtnummer
# 306227
Gebruiker
Naomi28
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin februari dit jaar een bestelling gedaan bij we love musthaves: een bikini van 34.95 euro. Nadat de levering erg lang duurde en de bikini niet zat zoals ik had verwacht heb ik deze begin april (2 dagen na de levering) netjes teruggestuurd. Tot op heden geen geld terug of contact meer gehad met WLM. Er wordt niet gereageerd op mails en telefonisch contact is niet mogelijk. Ook geprobeerd contact op te nemen via facebook en instagram, maar nergens wordt opgereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug waar ik recht op heb, daar waar ik de bestelling netjes binnen de termijn heb teruggestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen