Klacht Welovemusthaves.com: Levertijd en geen communicatie

Klachtnummer
# 377905
Gebruiker
Dumas3
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 21-06 een bestelling geplaatst, op 2 juli eindelijk een track en trace bericht ontvangen. helaas zit de zending nog niet in het sorteerprocess - pas anderhalve week later op 12 juli kan ik het pakket eindelijk traceren en wordt het pas 15 juli afgeleverd.
Ik begrijp dat de levertijd iets overschreden kan worden, maar als ik 3 weken wil wachten dan bestel ik wel iets uit China.
3 weken gewacht, klantenservice reageert niet, en natuurlijk hebben ze geen telefoonnummer..
Het absurde is dat je ook nog opdraait voor de retourkosten, want het is nu een principe kwestie dat ik de goederen retour stuur.
Ik stuur het pakket vandaag direct weer retour en hoop dat het niet 3 weken duurt voordat ik uberhaupt mn geld terug heb.

Gewenste oplossing

volledig vergoeden retourkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen