Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Welovemusthaves.com: Na retourzending nog steeds geen geld terug.
Details
Klacht
Op 28 januari 2018 heb ik laarsjes besteld bij deze webshop. Helaas pasten deze laarsjes niet en heb ik ze weer teruggestuurd. Op 17 februari heb ik een bevestigingsmail gekregen dat de retourzending is ontvangen en dat ik het geld binnen 14 dagen weer zou krijgen uitbetaald. Inmiddels is het meer dan twee maanden en vele mails verder en heb ik nog steeds geen geld gekregen, alhoewel ze wel zeggen dit op mijn rekening te hebben gestort. Natuurlijk heb ik mijn rekening meerdere malen nagekeken en het is écht niet gestort. Hierover heb ik natuurlijk teruggemaild maar hier is geen reactie meer op gekomen.Gewenste oplossing
Terugbetaling.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.