Klacht Welovemusthaves.com: Negeren van klachten!

Klachtnummer
# 360275
Gebruiker
Brigitte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24-03 heb ik een bestelling geplaatst bij WeLoveMusthaves. Deze heb ik meteen betaald. Nu na 3 weken heb ik nog geen bericht of iets gehad en heb ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Terwijl er in de algemene voorwaarden staat aangegeven dat het binnen 3 dagen bezorgd hoort te worden! Vorige week heb ik netjes een mail gestuurd vanwaar er vertraging is zodat ik daar rekening mee kan houden. Hier kreeg ik vervolgens geen reactie op. Afgelopen maandag heb ik nog een mail gestuurd en via Facebook en Instagram heb ik ook een bericht gestuurd. Alles wordt genegeerd en op Instagram zelfs verwijderd.

De oplossing

In de algemene voorwaarden heb ik gelezen dat als de verzending langer dan 10 dagen duurt ik recht heb om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Aangezien ik al meerdere keren heb gemaild en ik geen antwoord krijg doe ik het maar zo. Ik wil mijn betaling graag (net zo als aangegeven in de algemene voorwaarden) binnen 10 dagen terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen