Klacht Welovemusthaves.com: Niet aan afspraken houden

Klachtnummer
# 363748
Gebruiker
Brigitte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerst een maand gewacht op mijn bestelling en mijn mails werden genegeerd, toen al een klacht ingediend met de mededeling dat ik het niet meer wilde en toen hadden ze het ineens snel opgestuurd. Ik heb het meteen geretourneerd op 18 april en nu nog geen geld terug ontvangen!

De oplossing

Ik wil binnen een week mijn geld inclusief verzendkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen