Klacht Welovemusthaves.com: Oplichting

Gebruiker1530775338

Dit bedrijf heeft meermaals bewezen onprofessioneel te zijn en maling te hebben aan wettelijk vastgestelde regels.
Ik heb een bestelling geplaatst waar een levertijd van 1-3 werkdagen voor zou staan en indien dat niet haalbaar zou zijn ik op de hoogte gebracht zou worden, dit laatste is niet gebeurd. En ik mocht mijn onvolledige bestelling pas ruim 3,5 week later thuis ontvangen, na herhaaldelijk aan te hebben gegeven binnen de wettelijke termijn van twee weken om af te zien van je bestelling. Ik ben nu bijna twee maanden verder ik heb nog geld terug gehad en nooit thuis mijn volledige bestelling ontvangen. Ik heb twee aangetekende brieven gestuurd echter blijft alle professionele reactie uit. Dit bedrijf denkt het zo vol te kunnen houden aangezien zij vele volgers hebben op social media maar het moet afgelopen zijn met dit bedrijf!!!

Ik wil dat zij klachten serieus gaan nemen en op een professionele manier reageren op mails. Daarbij ook zorgen dat zij telefonisch bereikbaar zijn. En ik wil mijn aankoop bedrag terug op mijn rekening.

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?