Klacht Welovemusthaves.com: Pakket te laat, bestelling incompleet, factuur niet juist en een gehoor op klachten

Suzan.db

Allereerst is na een maand mijn pakket nog niet binnen. Na navraag bij het bedrijf waar mijn pakket blijft krijg ik als antwoord dat ze nog op een bikini moeten wachten. Deze is nog niet binnen. Ik geef aan de hele bestelling te willen annuleren.. na een maand heb inmiddels mijn kleding bij elkaar via andere winkels die wel op tijd leveren. Waarempel krijg ik begin april (een dikke maand later) een pakket binnen; van we love musthaves! Die had ik toch geannuleerd? Ik open het pakket en zie er tot mijn verbazing geen bikini bij zitten. Mij was verteld dat het doen lang duurde omdat ze alles samen wilde versturen? Ik kijk op de factuur en zie daar 2 truien op staan, terwijl er in de doos maar 1 trui zit. Ik mail het bedrijf maar weer opnieuw (telefonisch geen gehoor) wat hier mis is gegaan. Waarom krijg ik opeens mijn pakket na een dikke maand binnen terwijl ik deze al had geannuleerd? En als ik het dan toch krijg, waar is die bikini? En hoe zit het met die trui die 2x op mijn factuur staat maar ik maar 1x heb besteld en bovendien maar 1 in de doos zit? En dat pakket, moet dat retour of moet ik wachten op die bikini die ooit nog gaat komen? Na een herinnering een week later of iemand misschien even kan reageren krijg ik doodleuk het volgende terug: ik heb toch echt zelf die twee truien besteld want dat kunnen zij niet fout hebben gedaan. En die bikini? Ja die komt nog een keer. Thats It.

Vandaag nog eens 4x gebeld en geen gehoord. Weer gemaild, geen reactie. Ow ja, het hele bedrag is inmiddels van mijn credit card afgeschreven.

Ik ben heel benieuwd wanneer ik reactie krijg en hoe dit wordt opgelost, maar ik - en vele collaga's en vriendinnen met mij - zal nooit meer bestellen bij deze belachelijke webshop.

Een antwoord op mijn vragen, mijn geld terug, het hele pakket retour zonder retourkosten en een welgemeende excuses. Die bikini mag je ook lekker houden.

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?