Klacht Welovemusthaves.com: Wacht al 5 maanden op retourgeld

Yonne

Op 6 februari 2018 bestelde en betaalde ik 2 kledingstukken ter waarde van €69,90 op www.welovemusthaves.com. Op 20 april 2018 kreeg ik deze bestelling thuis gestuurd. Ik heb mijn volledige bestelling direct retour gestuurd omdat de maat niet goed was, ik kreeg een ontvangstbevestiging en de melding dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug zou ontvangen. Ik heb dit geld tot op heden echter nog steeds niet terug gestort gekregen. Ik heb hierover gebeld (er werd niet opgenomen) en 2 keer gemaild, hierop kreeg ik een reactie dat zij druk waren en ik hen niet meer moest benaderen maar zij dit zelf op zouden pakken. Een paar weken daarna heb ik hen een privé-bericht gestuurd op Facebook en een openbaar bericht op Instagram. Het openbare bericht is direct verwijderd en ik kreeg wederom geen reactie. Kortom: Het is nu 5 maanden na mijn betaling en ik heb mijn geld nog steeds niet terug.

Ik wil mijn geld terug van We Love Musthaves

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?