Klacht Welovemusthaves.com: Wanbetaling & levering

sammmmm

Met Blackfriday een bestelling geplaatst.
Na heel lang wachten en vaak mailen, mocht ik na bijna 4 weken eindelijk mijn bestelling in ontvangst nemen. Onee bijna complete bestelling. Het product waarom ik mijn bestelling niet had geannuleerd en waarop ik wilde wachten, zat niet bij mijn bestelling. Hier wel gewoon netjes voor betaald uiteraard. Een ontzettend lelijke broek ontvangen die met geen mogelijkheid leek op de afbeelding van de site. Twijfelde om deze retour te sturen aangezien het bedrijf niet erg netjes te werk gaat.. en ja hoor 27 december is mijn pakket met track & trace aangekomen op het retouradres, maar je raadt het al. Geen geld terug. Niet van mijn retour en niet van mijn ontbrekende product. Een stuk of 15 keer gemaild, maar geen reactie. Hopelijk helpt dit en ontvang ik gewoon netjes mijn geld retour.

Ik wil mijn geld retour van mijn retour gestuurde item en van mijn nooit ontvangen item.

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?