Klacht Welovemusthaves.com: Zeer slechte webshop

Klachtnummer
# 452427
Gebruiker
Felic
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zeer slechte webshop!
Wilde een bestelling plaatsten nadat ze een Actie 30% hadden.
Artikelen in mandje ging geen 30% vanaf, via instagram (daar werd de actie bekend gemaakt) een opmerking geplaatst en werd geregeld.

Netjes doorgegeven wat ik wilde hebben en via een tikkie betaald.
Track en trace zou doorgeven worden maar heb ik nooit gehad.
Een paar weken later kreeg ik zomaar onaangekondigd een pakket binnen.
Zaten schoenen in die ik niet had besteld en de jurk die ik ook had besteld is tot op heden spoorloos (evenals mijn bestelde schoenen)

In de tussentijd via Facebook, e-mail en instagram contact gezocht en nergens word je op geantwoord. Wacht al sinds 16 mei.
Het is te schandalig voor woorden, ik bestel hier nooit meer iets!

Gewenste oplossing

Geld terug of artikelen leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welovemusthaves.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welovemusthaves.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen