Klacht Weltevreden Juwelier: Slechte service

Klachtnummer
# 277869
Gebruiker
Krea01
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb m'n guess horloge voor de tweede keer ingeleverd voor garantie voor de zelfde reden. Ik zou gebeld worden als mijn horloge terug was van de reparatie. De eerste keer moest ik er zelf achterkomen wat er met m'n horloge was gebeurt. Nu, bijna twee maanden later, ben ik nog steeds niet gebeld. Ik had m'n horloge ingeleverd op 1september 2017. Ik werd ook beschuldigd door de medewerker dat ik mijn horloge stuk had gemaakt.
Weltevreden juwelier Twello.

Gewenste oplossing

Ik wil het aankoop bedrag terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Weltevreden Juwelier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Weltevreden Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen