Klacht Welux.nl: Wel mijn bestelling betaald, maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 519598
Gebruiker
Wijker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald
Nooit wat ontvangen.
Eerste paar keer mail contact gehad, met de mededeling dat het erg druk is bij de vervoerder en dat ik geduld moet hebben
Daarne 18 mails gestuurd en nooit meer iets gehoord of geld retour ontvangen

De oplossing

Ik wil dat mijn geld retourwordt gestuurd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Welux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen