Opgelost door Welzorg: gewoon belachelijk dat je ruim 14 dagen moet wachten op het repareren van een lekke band!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 622689
Gebruiker
Dicky#1959
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wederom langer dan een week moeten wachten voor het maken van een lekke band van de scootmobiel ,weer zit mijn man aan huis gekluisterd vanwege een lekke band. Mijn man en ikzelf zijn afhankelijk van de scootmobiel. Als hij nu ergens heen moet is hij afhankelijk van de taxi,en helaas zijn daar ook problemen met gebrek aan personeel en kun je er niet meer van op aan om op tijd op je afspraak te komen. Inmiddels alleen al dit afgelopen jaar veel problemen met de scootmobiel. Er stond bv al een afspraak voor de 11e van deze maand voor een reperatie en nu houden ze deze datum ook aan voor het maken van de band .

Gewenste oplossing

Desnoods zolang een vervangende scootmobiel leveren zodat mijn man gewoon naar zijn afspraken kan.En anders sneller de band maken!
Geboden oplossing
Welzorg komt nu a.s vrijdag 07-10-2022 i.p.v dinsdag 11-10-2022, het is niet duidelijk of ze alle reparaties die dag afhandelen en/of daar dan de 11e weer voor terug komen? Maar de band word in ieder geval a.s vrijdag gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Welzorg
    Datum
    Geachte mevrouw Kemper,

    Ik neem zometeen telefonisch contact met U op om dit verder te bespreken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Welzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen