Opgelost door Welzorg: gewoon belachelijk dat je ruim 14 dagen moet wachten op het repareren van een lekke band!

content Opgelost
Dicky#1959

wederom langer dan een week moeten wachten voor het maken van een lekke band van de scootmobiel ,weer zit mijn man aan huis gekluisterd vanwege een lekke band. Mijn man en ikzelf zijn afhankelijk van de scootmobiel. Als hij nu ergens heen moet is hij afhankelijk van de taxi,en helaas zijn daar ook problemen met gebrek aan personeel en kun je er niet meer van op aan om op tijd op je afspraak te komen. Inmiddels alleen al dit afgelopen jaar veel problemen met de scootmobiel. Er stond bv al een afspraak voor de 11e van deze maand voor een reperatie en nu houden ze deze datum ook aan voor het maken van de band .

Desnoods zolang een vervangende scootmobiel leveren zodat mijn man gewoon naar zijn afspraken kan.En anders sneller de band maken!
Welzorg komt nu a.s vrijdag 07-10-2022 i.p.v dinsdag 11-10-2022, het is niet duidelijk of ze alle reparaties die dag afhandelen en/of daar dan de 11e weer voor terug komen? Maar de band word in ieder geval a.s vrijdag gemaakt.

Welzorg
    Geachte mevrouw Kemper,

Ik neem zometeen telefonisch contact met U op om dit verder te bespreken.

Ook een klacht indienen over Welzorg?