Klacht Welzorg: onterecht huur berekend en klacht hierover niet in behandeling genomen.

Klachtnummer
# 253866
Gebruiker
M.A.E. van den Boer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Welzorg heeft een leenbed geleverd voor mijn chronisch zieke ouder. Door hun eigen toedoen kon het bed pas een week na afloop van de leentermijn worden opgehaald. Voor die week heeft zij (onterecht) huur berekend. Mijn klacht hierover (herhaaldelijk bellen, mailen vanaf 22 december 2016) is nog steeds niet op een fatsoenlijke behandeld. Tot nu toe (8 februari 2017) is er niets met mijn klacht gebeurd. Dit ondanks het aangeven op de website dat er binnen twee dagen telefonisch contact met mij wordt opgenomen.

De oplossing

kwijtschelden huur en excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welzorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?