Klacht Welzorg: Wanneer gaat Welzorg haar klanten serieus nemen en komt ze haar afspraken na.

Paul v G

Sinds oktober vorig jaar is er een nieuwe scootmobiel voor mijn moeder in bestelling. Dit zou 4 tot 6 weken duren.Begin januari maar eens gebeld met Welzorg. De dame zegt: ik kan niets zien en kan u dus niet informeren. Uitgelegd dat mijn moeder al ruim 2 maanden wacht en ik wil weten wat de status is. De volgende reactie is: 'U moet maar even afwachten tot hij komt, meer kan ik niet doen'. Hierop een klacht ingediend en de volgende dag wordt ik door de klachtenservice teruggebeld met de mededeling. De scootmobiel kan 6 januari worden geleverd. Vervolgens verzet ik zakelijke afspraken zodat ik vrij kan nemen die dag. Levering zou tussen 08.00 en 12.30 plaatsvinden. Toen ze er om 11.30 nog niet waren geweest, ben ikzelf maar gaan bellen. Wederom een dame aan de lijn: 'ik ga het even nakijken voor u'. Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan: 'ja meneer u staat op de afbellijst voor vandaag'. U zou zo worden gebeld. Op mijn verzoek wederom doorverbonden naar de klachtenafdeling en daar mijn grote ongenoegen geuit en een claim neergelegd voor mijn opgenomen vrije dag.
Dame heeft klacht opgenomen en week later (9 januari) wordt ik gebeld door iemand van de klachtenafdeling om een nieuwe afspraak voor levering te maken. Aangezien hij niet op mijn claim inging hier zelf maar over begonnen. Dit moest hij vervolgens aan zijn manager. Ook gaf hij aan dat ze een afspraak nooit kunnen garanderen. M.a.w. als het hun uitkomt komen ze en zo niet dan zit je lekker te wachten zonder tegenbericht. Dit is echt niet meer van deze tijd en dat dit zo door een klachtenservice wordt vermeld vind ik beneden alle peil!
Tot slot wordt ik 20 januari (weer ruim een week later!) gebeld door dezelfde persoon dat ze niet op de claim ingaan.
Dat Welzorg dit een klachtenservice afdeling durft te noemen, slaat helemaal nergens op. Dit bedrijf kan beter opdoeken.

1. Serieuze genomen worden.
2. Vergoeding gedane claim.
3. Een gegarandeerde nieuwe levering als een nieuwe afspraak wordt gemaakt.

Wij vinden dat Welzorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?