Klacht Welzorg: Welzorg komt afspraak niet na

Soraya

Het oplaadpunt voor de scootmobiel is vorige week vrijdag (20 december) aan de muur bevestigd. De eerst volgende afspraak was op 2 januari mogelijk. Deze is direct ingepland voor mijn oma.
Op 24 december neem ik contact op met Welzorg met de vraag of het misschien mogelijk is om eerder de scootmobiel te leveren. Er werd even gekeken in de agenda maar het was helaas niet mogelijk. 10 minuten later werd ik teruggebeld dat zij, door het kijken in de agenda naar een andere plek, per ongeluk de huidige afspraak hebben laten vervallen. Op deze plek van 2 januari is nu iemand anders ingepland en de eerst volgende plek die zij hebben is pas 8 januari. Ik heb aangegeven dat zij dit maar moeten uitleggen aan de afspraak die net is ingepland, en niet aan mij. Dat dit hun probleem is en niet het mijne.
De afspraak kan wel eerder worden ingepland, maar zeker niet later.
Ik heb direct een klacht ingediend. Ik hoop eigenlijk dat u iets voor ons kunt betekenen. Dit is toch geen manier van doen? Ik voel mij ontzettend machteloos.

Er kan eerder een afspraak ingepland worden of de afspraak van 2 januari gaat door

Wij vinden dat Welzorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?