Klacht Wemekamp Erfafscheiding: Slechte service omtrent bezorging, geen reactie na klacht daarover

Klachtnummer
# 52307
Gebruiker
pverhallen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als particulier heb ik bij dit bedrijf online had ik een wilgentenenmat besteld. Ik betaalde 25,- bezorgkosten. Het bedrijf heeft met DHL echter bezorgafspraken op basis van bedrijven, Dit betekent dat bezorging op een willekeurige, onaangekondigde werkdag tussen 9.00 en 17.00 plaats vindt. Hierover is geen enkele afspraak te maken. Ik werk overdag dus kan de bestelling nooit aannemen op deze manier. Vervolgens moeten we zelf met de auto 20 km rijden naar een depot van DHL om onze bestelling op te halen.
Ik heb de bezorgkosten van 25 euro daarom teruggevraagd. het bedrijf heeft hierop niet gereageerd.

De oplossing

teruggave bezorgkosten à 25 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wemekamp Erfafscheiding is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wemekamp Erfafscheiding?