Klacht Wempe Tuin- en Parkmachine: nodeloze vervanging van onderdelen

Anoniem

Ik heb een Stihl FS55 bosmaaier. wanneer ik problemen heb met deze machine begint het met vermelding dat ik de verkeerde brandstof gebruik en alleen met Stihl brandstof mag werken anders is de machine ontregelt en droogt de boel uit!
Blijkt elke keer de carburatueur te zijn en moet worden vervangen a raison van ongeveer 150 euro.Dit bij de firma Wempe in Heemskerk.
Mijn ervaring is dat,aangezien ik veel in Frankrijk zit, mijn buren eenzelfde machine hebben en deze gewoon benzine van de pomp zelf mengen, met notabene speciale stihl mengolie, welke ik ook heb en gebruik, en NOOIT problemen hebben hiermee.
Ik heb de indruk dat ik ongeveer als melkkoe wordt gebruikt en heb deze maal geweigerd na een inspectie van dit apparaat geen nieuwe carburateur meer wil, maar moet toch maar even 70 euro onderzoekkosten betalen, wat ik weiger en krijg die machine dus niet meer terug, sterker nog, als ik een nieuwe machine bij hen zou kopen moet ik evengoed die kosten betalen, mooi niet dus. ik wordt gewoon gechanteerd om wat dan ook te betalen., wellicht heeft u een oplossing hiervoor?

Wij vinden dat Wempe Tuin- en Parkmachine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!