Klacht Wendy's disq club: Wordt niet geinformeerd

Klachtnummer
# 461324
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een abonnement afgesloten voor disq in combinatie met een abonnement op Wendy.
De disq heb ik ontvangen, maar de Wendy kreeg ik maar niet.
Toen al meerdere keren om gevraagd, uiteindelijk 1 magazine ontvangen. Nooit geïnformeerd over het verloop van het abonnement op het magazine want het blijkt dat het magazine niet meer bestaat.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het abonnement stop wordt gezet, ze voldoen niet aan de leveringsplicht. Ik heb mijn automatische incasso inmiddels ingetrokken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wendy's disq club hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wendy's disq club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen