Opgelost door Wennekers: Ik moet voor de nieuwe tijk zelf nog €400 betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 278418
Gebruiker
Basten4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Bij deze zaak heb ik twee matrassen van auping € 1400 per stuk gekocht met 5 jaar garantie
Nu komen er gaatjes in de tijk en dat is geen garantie zegt auping, dat komt door ons slaapgedrag, maar de molton die op het matras ligt en het hoeslaken hebben geen gaatjes
We hebben de matrassen nu 4 en een half jaar.

De oplossing

Ik had verwacht dat ik er nieuwe tijk voor de matrassen zou krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wennekers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Basten4
    Datum
    Vandaag een telefoontje gehad van wennekers, wij krijgen geheel nieuwe matrassen, dit vinden wij goed nieuw super wennekers!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Basten4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag te horen gekregen dat we geheel nieuwe matrassen krijgen, super wennekers
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wennekers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen