Klacht Wens - Domeincontrole: Een domeinnaam met bepaalde extensie verkopen onder valse voorwendselen.

Jzavrel

W&S Domeincontrole belde me op met het verhaal dat iemand dezelfde domeinnaam wilde met de .eu extensie. W&S zegt een officieel bedrijf te zijn die eerst bij de domeineigenaar met extensie .nl controleert of deze er mee eens is dat die domeinnaam met .eu wordt vastgelegd. Als je het daar niet mee eens bent kun je dit via W&S vastleggen en is de domeinnaam voor jou voor €19,95 per jaar. Ik heb gezegd dat ik dit niet vertrouw en het eerst wil onderzoeken. Ze proberen onder valse voorwendselen een domeinnaamregistratie te verkopen. Trap er niet in! Er zou een email gestuurd worden die ik echter niet heb ontvangen. Op internet staan meer verhalen over oplichting door W&S Domeincontrole en soortgelijke bedrijven.
Http://www.wens-domeincontrole.nl
Het bedrijf zit in Groningen, telnr 085-0161085

Wij vinden dat Wens - Domeincontrole hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wens - Domeincontrole?