Opgelost door Wensink Automotive: Geen km vergoeding gekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 421098
Gebruiker
Michel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zou 50 euro km vergoeding krijgen van Wensink , helaas nog niets mogen ontvangen.

De oplossing

Eindelijk eens mijn geld op mijn rekening storten

2 reacties

  1. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Goedemorgen meneer van Stokken, bedankt voor uw bericht. Ik heb de vestiging in Almere op de hoogte gebracht hiervan, u hoor z.s.m. van mijn collega's. Fijn weekend verder gewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Esther de Ruiter
    Wensink Contact Center
  2. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen meneer van Stokken, Hartelijk bedankt voor uw aanvulling. Wij hebben doorgegeven dat u bericht wil via de e-mail. Met vriendelijke groet, Klachtenafhandeling Wensink.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is betaald door Wensink .
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wensink Automotive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen