Klacht Wensink Automotive: Hele middag kwijt en 160 km nutteloos gereden.

Zeer teleurgesteld

Ik kreeg van uw organisatie een inruilvoorstel die beter zou zijn dan het voorstel van een concurrent. Telefonisch werd mij nogmaals verteld dat jullie bod beter zou zijn. Ik heb tot 2 keer toe gevraagd of het om de zelfde auto ging met panoramadak. Dit werd 2 keer bevestigd. Ik heb de afspraak bij de concurrent geannuleerd. Vervolgens laten jullie mij vanuit Arnhem naar Zwolle komen ( retour 160km ) en dat voor een auto die niet bestaat. In Zwolle stond geen auto met panoramadak. Sorry meneer foutje. Schaam je kapot Wensink!!!! Alleen de verkoper ( die ik niet bij naam zal noemen ) verdient een pluim. Hij probeerde van alles om mij toch tevreden te krijgen. Helaas kon hij niets voor mij doen. Want van meneer de manager mocht hij geen extra korting meer geven.

Moet ik nu zelf de oplossing voor mijn klacht bedenken? Komen jullie maar met een oplossing!

Wensink Automotive
    Goedemorgen meneer Turk,

Wat spijtig te vernemen dat dit is voorgevallen. Wij zullen er voor zorgen dat uw klacht z.s.m. wordt opgepakt. Uw klacht wordt doorgestuurd en u krijgt z.s.m. bericht. Wij zorgen voor een oplossing.
    M.V.G. Wensink Contact Center, Suzanna Louwissen.
    Wensink Automotive
    Goedemorgen meneer Turk,
    We hebben begrepen dat onze verkoper contact met u heeft opgenomen.
    Met vriendelijke groet, Wensink Klachten afdeling.

Ook een klacht indienen over Wensink Automotive?