Klacht Wensink Automotive: Het factuurbedrag is niet conform de verrichte arbeid.

Klachtnummer
# 374968
Gebruiker
G.H. Geerdink
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb gevraagd of men, tijdens de APK keuring, ook even wilde kijken naar de vering achter. Dit is gebeurd en men vertelde mij dat de rechter luchtbalg lekte. Voor deze constatering werd € 71,87 in rekening gebracht. Terwijl ik een brief heb ontvangen, waar in staat dat eventuele kosten vooraf gemeld worden.
Het zelfde verzoek heb ik ook bij een andere garage gedaan. Hier werd de auto op de brug gezet, de balg en compressor met zeepwater ingespoten en binnen 10 minuten was er dezelfde diagnose. Deze garage bracht geen enkel bedrag in rekening.

De oplossing

Een creditnota sturen voor een aannemelijk bedrag.

6 reacties

  1. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Goedemiddag mevrouw/ meneer Geerdink, bedankt voor uw bericht. De verandwoordelijke van de vestiging Emmen zal met u contact opnemen om deze klacht verder in behandeling te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Wensink Contact Center
  2. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Goedemiddag mevrouw/ meneer Geerdink, bedankt voor uw bericht. De verandwoordelijke van de vestiging Emmen zal met u contact opnemen om deze klacht verder in behandeling te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Wensink Contact Center
  3. Auteur
    G.H. Geerdink
    Datum
    De klacht is nog niet afgehandeld. Betreffende lokatie laat niets van zich horen.
  4. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Goedemiddag mevrouw/ meneer Geerdink,
    Wat vervelend om te lezen! We hebben het verzoek nogmaals bij onze vestiging Emmen neergelegd om z.s.m. contact met u op te nemen!
    Met vriendelijke groet, Wensink Contact Center
  5. Auteur
    G.H. Geerdink
    Datum
    20 juli 2019

    Wij hebben nog steeds geen enkele reactie van de betreffende citroen locatie.

    m.vr.gr.
    G.H.Geerdink
  6. Auteur
    Wensink Automotive
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen mevrouw/meneer Geerdink,
    Wij hebben begrepen dat de klacht is opgepakt en besproken met u en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen.
    Met vriendelijke groet, Wensink Contact Center.

Ook een klacht indienen over ?