Klacht Wensink Automotive: Ontevreden / pech

# 362077
Emre

Op de volgende datum; 19-10-2018 dus nu net 6maanden terug, heb ik een Mercedes Benz C-Klasse (W205) gekocht bij Wensink in Meppel. De zelfde dag dat ik de auto van de dealer (Wensink) terug naar huis rijd start de auto niet meer voor de deur.. en neem ik meteen contact op met Mercedes Benz service. Ik doe mijn verhaaltje en ze kwamen de auto naar de dichtstbijzijnde dealer slepen. De auto werd dus gesleept naar Wensink in Arnhem. En heb ik netjes een vervangend voertuig gekregen. En is de auto gerepareerd en dit viel onder de garantie. Wat ook logisch is, nou mooi goed service!
En toen in November voelde ik mijn stuur zeer erg trillen en alle kanten op draaien. (Terwel adviespunt alleen ruitenwissers waren)
Dus rijd ik naar een bandenservice. En die kijkt er naar en die laat me de binnenkant van de banden zien. Helemaal versleten en de ijzer draden waren te zien! Dus 4 nieuwe banden erop laten zetten. (Nou mooi adviespunt van de verkoper -,-‘ )
Vervolgens na 3 maanden gaan mijn draagarmen kapot.. Naar de dichtstbijzijnde particuliere garage gebracht. Want ik kon niet verder gaan rijden met de auto. En die verteld me dat de auto ooit een klap heeft gehad rechts voor. En dat die hier door kan of komt. Want dit zou niet zomaar moeten gebeuren verteld de monteur mij. Dus neem ik contact op met de verkoper en die zegt in andere woorden ‘zoek ‘t maar uit’ maar dan op een nette manier natuurlijk. Nou 2 nieuwe draagarmen gekocht van €315,00 per stuk. En dit moest ik natuurlijk er ook op laten zetten. Dit heeft me een dure grap gekost. Maar ik heb en geen korting aangeboden gekregen. Of ze zijn niet met een oplossing naar me toe gekomen. Het kwam me over alsof de Dealer / verkoper dacht van, ja de auto is toch al verkocht niet ons/mijn probleem.
Maar nu afgelopen Zaterdag tijdens het rijden zakt de luchtvering zomaar er door heen. En geeft de auto de volgende melding aan; STOP AUTO TE LAAG. Dus nu staat me auto bij een of ander particuliere garage omdat ik niet verder kon gaan rijden. Maar vermoedens van het garage is dat de compressor van de luchtvering kapot is en of de schokdempers.. nou de eerste keer een auto gekocht bij Wensink en de laatste keer ook denk ik. Want ik verwacht een beetje kwaliteit. Ik begrijp natuurlijk dat een auto kapot kan gaan.. maar dat de verkoper en Wensink de rug omdraaien naar mij toe baal ik ontzettend van. Ik wil graag tot een oplossing toe komen maar hoe en wat moet ik gaan doen. Dit word me alweer een hele dure grap.

Met een oplossing komen.

Wensink Automotive
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw melding. Vervelend dat u deze ervaring heeft met de auto!
    Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en pakt mijn collega uw klacht op.

Wensink Contact Center
    Emre
    Nou met de klachten afdeling gesproken. En die gaven me het volgende door ‘ Meneer maakt u zich maar niet zorgen ‘ er komt vast wel een oplossing die voor u en ons goed zou uitkomen.
    Dus kreeg ik er een goed gevoel bij, vervolgens bellen ze mij op vanuit Meppel waar ik de auto heb gekocht. En zeggen ze dat ze niets meer dan 10% korting kunnen geven. En dat ze niets kunnen betekenen maar omdat het zo naar voor me is konden ze met moeite 10% korting regelen. Nu al stuk of 10telefoontjes gehad / contact opgenomen hierover maar ik ben nog steeds een zeer ontevreden klant. En ik vind 10% korting niet de juiste oplossing. Benoemd van dat ik bereid ben om de helft van het bedrag te betalen. En dat Wensink dan de resterende bedrag regelt dus mijn voorstel was helft helft de kostes gaan betalen. Maar daar willen ze niet aan mee werken. Ik vind dit niet zakelijk van Wensink, en vooral niet hoe je behandeld word!!!!!!
    Ik ben ZEER ONTEVREDEN.

Ik wil een fatsoenlijke oplossing hebben, want morgen moet ik de leen auto inleveren en heb ik dus ook geen vervoer meer. Op z’n minst een leenauto tot onze zaken rond zijn. En tot dat ik weet waar ik aan toe ben. Want hoofdkantoor zegt andere dingen als de dealer waar ik de auto vandaan heb gekocht. Slechte communicatie onderling ook!!
    Wensink Automotive
    Goedemiddag meneer Eroglu,
    We hebben inmiddles begrepen dat u samen tot een oplossing bent gekomen.
    Wenesink Contact Center

Emre
Nou ondanks dat er zo veel kosten zijn ontstaan binnen no time, vind / vond ik dat Wensink toch wel met een betere oplossing als 10% mocht gaan komen. 10% van het volledig bedrag is niet erg veel. Of terwel bijna niets. En toevallig is mijn auto vandaag nu net weer kapot gegaan. Maar ik ga de moeite niet meer doen om in contact met jullie te komen en te vertellen van dit en dat. Omdat ik ook NIET goed ben geholpen met de behandeling hiervoor en daarvoor!! En met de compressor /lucht vering word er gevraagd van je; hey wil je toch wel ff reageren op klachtenkompas en ff erbij vermelden dat het goed opgelost is, nou jullie zijn er goed vanaf gekomen ik niet. Zeer SLECHTE service zeer SLECHTE ervaring gehad met WENSINK. Dit was de eerste keer dat ik een auto bij jullie heb gekocht, maar ook de laatste keer!!

Ook een klacht indienen over ?