Klacht Wensink Automotive: Waarom moet ik door Wensink de dupe worden

David

Slechte kwaliteit lampen

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben, en de lampen mogen zij zelf houden. Ik ben al voorzien. Door hun te doen ben ik 240 euro lichter omdat ik met spoed lampen in moest hebben i.v.m geplande reis.

Ik heb vriendelijk verzocht om de door mij betaalde 100 euro terug te krijgen, en dat doet Wensink Meppel niet.

Ik wil mijn 100 euro hebben en lampen mogen jullie zelf houden

Wensink Automotive
    Geachte heer Muradov,

De werkplaats heeft contact gehad met u over de klacht.

Met vriendelijke groet, Wensink klachtenafdeling

David
Wensink heeft 2 nieuwe lampen gestuurd, maar daar ben ik niet blij mee. Om te beginnen, wat moet ik met lampen als ik de lampen al heb?! Volgens Wensing was een lamp gebruikt die ik naar hun toe heb gestuurd, en de defecte lamp omgeruild voor nieuwe, maar beide lampen hebben gebruiks sporen. Dus ja. Wat moet ik hier mee?! Ben nog steeds niet tevreden. Ik heb meermaals aangegeven dat ik mijn geld wil hebben, en lampen mogen houden, maar ze doen dat niet. En het is heel slecht. Slechte service. Had zo een service onder de naam Wensink niet verwacht, en dat alles dankzij heren Kasper en Harrie. Spijtig.

Ook een klacht indienen over Wensink Automotive?