Klacht Wensink Automotive: Wensink steek de kop in jet zand

Ysn79

Ik heb een auto gekocht, de auto beviel me niet. Binnen 2 weken gemeld. De verkoper heeft het alleen in het systeem vermeld. Maar verder niks gedaan. Op eigen initiatief heb ik via wensink site een nog duurdere auto opgezocht. Heb het vermeld. Maar ik krijg steeds geen antwoord. Later ben ik naar het bedrijf geweest. Ik kon de andere auto kopen. Alleen mijn auto vamln 2 weken oud waar nog geen 800km mee is gereden was 3500€minder waard geworden. Dit betekend dat wensink arnhem mercedes. klanten probeert te bestelen en te besodemieteren. Dit kan gewoon niet. Zo iets nog nooit meegemaakt.

Probleem oplossen.

Beste meneer Memik,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Wij hebben uw klacht geregistreerd en doorgezet naar de juiste verkoper. U hoort binnen twee werkdagen van mijn collega.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Esther de Ruiter
    Wensink Contact Center
    Beste Esther,

Eindelijk response, u heeft aangegeven dat ik bericht krijgt met de juiste verkoper. De verkoper komt niet met een reële oplossing. Ik wil graag een wensink medewerker spreken van de hoger hand. De verkoper wil 3500€ extra voor een auto die ik maar 3 weken hebt. Daar gaat het om. Het gaat hier om een oplichting en of besodemieteren van klant. Vandaar ik iemabd wil spreken van hoger hand. Want de hogerhand moet ook de verkoper ook aanspreken dat zoiets niet kan en niet mag.
    Goedemorgen meneer Memik,

We begrijpen uw teleurstelling in deze. Ik heb uw verzoek met spoed doorgezet naar de verkoopleider. Hij zal z.s.m. contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Suzanna Louwissen, Wensink Contact Center
    Hoi Suzanne,
    En nog steeds van niemand iets gehoord of opgelost. Arnhem steekt de kop in het zand, ik zeg toch dat ze daar niks van zich laten horen. Daarom wil ik dat een ander mij te woord staat.
    Wensink Automotive
    Goedemorgen meneer Memik, Vervelend om te horen, ik heb nogmaals de klacht doorgezet naar de verkoopleider. Met vriendelijke groet, Melany Klooster wensink contact center.
    Ysn79
    Je doet je best steeds, maar probleem bij arnhem neerleggen help niet. Daar reageren ze niet. Is er geen hoofd van wensink die ik kan spreken?
    Ysn79
    En nog steeds niks gehoord.
    Goedemiddag meneer Memik,
    Wat vervelend dat u nog niks gehoord heeft. We hebben uw klacht nu neergelegd bij de verkoopleider.
    Met vriendelijke groet, Wensink, Klachten afdeling
    Goedemiddag meneer Memik,
    Met vriendelijke groet, Wensink, Klachten afdeling
    Ysn79
    Nog steeds niks opgelost, ik laat het hierbij. 1 ding is zeker, NOOIT MEER WENSINK!!!!

Ysn79
Geen oplossing, geen contact.

Ook een klacht indienen over Wensink Automotive?