Klacht Wereldwinkel: recht op gebruik vouchers wereldwinkel

RemkoGerards

Ik heb momenteel nog 5 vouchers van de wereldwinkel van € 15 elk die ik nergens meer kan inleveren.

Ik heb volgende gemeld op de site van wereldwinkels.nl:
Ik heb nog een aantal cadeaubonnen. Ik zou deze graag willen gebruiken in www.wereldwinkels.nl maar daar geeft hij aan ongeldig of verlopen. Deze zijn al wat ouder maar er staat duidelijk vermeld dat deze onbeperkt geldig zijn. Kunnen jullie me aub verder helpen?

Ik kreeg volgend antwoord:
Beste klant, beste [naam verwijderd door moderator],

Via de webshop[s] zijn cadeaubonnen van de wereldwinkel nooit inwisselbaar geweest.
Er zijn momenteel ook in de winkels problemen met het innemen van deze bonnen. De winkels krijgen geen geld als klanten deze bonnen ingeleverd hebben terwijl de wereldwinkels de bonnen hebben moeten kopen voor het bedrag wat er op vermeld staat.
Elke winkel is een zelfstandige vereniging of stichting en voeren hun eigen beleid.
U richt nu uw vraag aan Wereldwinkel Den Bosch. Wij hebben besloten om alleen de bonnen aan te nemen die bij ons in de winkel gekocht zijn; stempel op de achterzijde.
Mijn advies is om contact op te nemen met de winkel die uw bon[en] heeft uitgegeven.
Een zeer vervelende situatie voor klanten en wereldwinkels.

[naam verwijderd door moderator]
Winkelmanager Wereldwinkel Den Bosch

dat ik de vouchers kan gebruiken in de wereldwinkel

Wij vinden dat Wereldwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wereldwinkel?