Klacht Werk.nl: Kosten bellen

mba.b

Om jezelf ziek te melden bij het UWV ofwel werk.nl kun je dit niet doet via je je werkmap maar moet je dat telefonisch doorgeven. Hiervoor moet je een 0900 nummer bellen.
Na alle doorverbindingen eindelijke de juiste persoon aan de telefoon gehad te hebben ben ik nu in totaal meer dan 10 euro kwijt aan een ziekmelding.
Dit is makkelijk te achterhalen omdat het buiten de bundel omgaat van je belbundel.
Als er een afspraak is voor bijvoorbeeld een evalutatie op kantoor dient men parkeer kosten te betalen. een bak koffie voor het lange wachten dient men te betalen.
Alle verdere contact verloopt via werkmap. als ik dan bel met de klacht dat werk.nl het niet doet, of dat mijn internet tijdelijk is afgesloten wordt er vreemd gereageerd. mijn vraag of contact van hun kant telefonisch of per post kan wordt dan ook afgewezen.
Als mensen een werkenloosheids uitkering hebben, hebben deze het niet breed kwa financien. ik vind dit bovenstaande dus uit ten boze voor een uitkeringsinstantie.

Wij vinden dat Werk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werk.nl?