Klacht Werkspot: Bedrijven zijn de dupe

Hardewerker#

Heel slecht!!
Al jaren zit mijn man als bedrijf bij Werkspot met eerst vaste abbonoment kosten maar nu al geruime tijd een ander systeem voor de vakmensen.
De klanten plaatsen de vragen/ opdrachten en de vakmensen kunnen reageren hierop (met meestal weinig informatie) als die klant op jou reageert kost het je zo een €20,- /€30,- per opdracht nu wil het zo dat als mensen terug reageren via de mail inplaats van via Werkspot zelf zei automatisch reageren op het aanbod en zo het de vakmannen meteen al geld kost zonder dat ze überhaupt een prijs gezien hebben.
Ook zijn er mensen die reageren omdat ze het netjes vinden om terug te reageren, of ze hebben allerlei vragen om te oriënteren of welke reden dan ook dat loopt echt in de honderden euro’s die vakmensen uit moeten geven aan Werkspot per maand.
Je mag het dan ‘proberen’ terug te vorderen maar dit dient allemaal per mail te gebeuren met opdrachtnummers en uitleg erbij en dan word er gekeken of deze aan alles eisen voldoen en krijg je hopelijk je geld terug ... (vaak ook niet dus)
maar voldoet die wel dan krijg je ook dit niet teruggestort maar in reactie tegoed dus je bent verplicht om honderden euro’s aan hun te betalen waar je soms amper wat van terug krijgt en moet alsnog bij hun uitgegeven worden en dit keer op keer (elke maand)
Daarbij is het als zzper heel druk met werken, administratie , klanten bezoeken etc en dan ook nog alle opdrachten bij moet houden en overal uitleg bij moeten geven etc. (Vele zullen het daarom niet kunnen doen dus reken maar uit per opdracht reageren heel veel vakmensen en de klanten krijgen mail binnen van het aanbod en die willen ze bekijken dus openen de mail dan kost dat al die vakmensen hun geld waar ze zo keihard voor gewerkt hebben.
Werkspot word wel rijk zo!

Laatst binnen nog geen week al €200,- lichter (en dan durven we al niet meer ergens op te reageren dus alleen de opdrachten met meeste omschrijving)
Het is niet normaal hoe je belazerd wordt, en voor een oplossing staan ze niet open want dat raakt hun Portemonnee natuurlijk!
En dan word er gezegd dan ga je weg want dan is Werkspot niks voor jou?!!
Oké maar ben al een paar jaar klant heb mijn klantenkring opgebouwd alle teksten en offertes staan erin en ook de recensies dus na jaren kan je kiezen of weg en geen inkomsten of Honderden euro’s per week aan Werkspot.

Een oplossing voor het innen van ons geld wat wij kwijt zijn aan niks.

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?