Klacht Werkspot: bizarre of spook-fakturen werkspot aan vakmannen.

# 191077
Mart

Werkspot lokt vakmannen naar binnen met een abonnement waarmee je op klussen kan bieden/reageren.
Dit abonnement kost dan €240,- exclusief btw en zou je het recht geven op klussen te reageren.
Volgens de gegevens op de website betaal je voor een bundel credits, elke klus waarop je reageert kost 1 of enkele credits. Wanneer de credits op zijn moet je nieuwe kopen om weer te mogen reageren.
Echter na een maand begint de ellende. Opeens krijg je fakturen en deze zijn niet misselijk, fakturen van rond de €500,- omdat je hebt gereageerd op klussen.
Je reageert dus ook op klussen die je niet kent en niet hebt gezien en over het algemeen zijn het klussen van mensen die liever een goedkope zwartwerker hebben die alles bijna gratis doet. Werkspot zit ook vol beunhazen en zwartwerkers. Ik heb direct al mijn beklag gedaan over die bizarre fakturen, echter werkspot blijft faktureren.
Mensen trap er niet in. Ga naar kluswebsite.nl voor echte vakman en gratis reageren op echte klussen.

stoppen met die bizarre fakturen, zwartwerkers en beunhazen van de website gooien en opdrachten goed laten omschrijven en alleen klussen toelaten van mensen die begrijpen dat een bedrijf met personeel nu eenmaal geld kost.

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?