Klacht Werkspot: Nieuwe trucje van werkspot

Sinom

Wegens slechte regels van werkspot voor de vakmannen had ik ongeveer 6 manden stop gezet met de werkspot samen te werken. Afgelopen mand dacht ik misschien iets verandering gekomen. Nu mijn 8 jaar ervaringen is nog erger geworden.Ik hoorde ook soms door werkspot gezette neppe opdrachten. Maar Normaal zetten de klanten een opdracht bij werkspot en wij als vakmannen reageren en moeten we geen onze contact gegevens delen, anders kost ons tussen 30 en 50 euro per opdracht. Volgens verkspot de klant selecteer 2 vakmannen en betalen ze allebei werkspot kosten(30 - 50 euro).
Laatste hoorde ik een van mijn klant , zonder te selecteren dat hij niet kan lezen van onze berichten dat betekent dat hij selecteert om onze berichten te lezen deelt dan automatisch zijn contact gegevens en BINGO we moeten tussen 30 en 50 euro lead prijs aan werkspot betalen. Als dat per week minimaal voor 10 opdrachten zijn dan moet ik minimaal 300 tot 500 euro kost mij zonder een opdracht uit te voeren betalen we aan werkspot.
Volgens mij dat is een nieuwe manier om meer geld te verdienen(nieuwe trucje van werspot)
Dat had ik aan werkspot gemeld en mijn lead kosten terug te vragen.
Het is AFGEWEZEN.
en dat had ik met de klant ook gedeeld
daarna krijg ik een bericht van verkspot dat ik een nu waarschuwing krijg en later kan ook een eindiging met werkspot samen te werken.

Dat moeten ze niet VERGETEN !!!
Ze bestaan dankzij vakmannen, zonder vakmannen werkspot NIETS !!!

ze moeten zonder mijn toestemming afgeschreven lead kosten terug betalen

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?