Klacht Werkspot: Onbeschoft behandeld

Cora Van der Horst

Wij hebben via werkspot een schilder laten komen ,namelijk Gerrit Hofman Schilderwerken.
Magnolia 1 4661WB Halsteren
Opt eerste gezicht een aardige man ,maar nogal brutaal pakte zonder vragen latten uit de garage om onder de deur te leggen.
En toen hij klaar was met z'n werk kwamen wij zelf erachter dat er plekken vergeten waren dus hij moest terug komen.
Ik heb hem toen een mail gestuurd dat dat via de buitenkant kan dus neem een ladder mee.
De dag dat hij kwam zonder ladder had zijn mail niet gelezen.
Ik, zei neem die van ons dan maar wilde niet dat hij weer door het huis heen moest.
Eenmaal klaar vroeg hij om ee n papier om het kleur nummer op te schrijven ik zei wacht maar dan pak ik het wel .maar nee hij liep achter mij aan de huiskamer in pfff.
Ik vroeg nog het restant verf wat je hebt ja dat zou hij achter laten.
Niet dus en bij het weg lopen kwam hij met de mededeling als je niet betaald stuur ik het incassobureau op je af en zo liep hij de deur uit.
Ik heb nog een aantal maal berichten gestuurd wanneer het restant verf gebracht word steeds beloofd dat hij het te brengt maar helaas nog steeds niks .
Snap niet waarom deze persoon zo reageert maar vind het behoorlijk onbeschoft om zo met je klanten om tegaan.

Deze schilder aanspreken op z'n gedrag tegenover de klant
En de over gebleven verf terug te brengen iets dat wij betaald hebben en waar hij niks aan heeft .

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?