Klacht Werkspot: Opgelicht

T Uriot

Ik heb twee bedrijven via werkspot benaderd.deze zouden het werk uitvoeren. Maar dit is niet zo goed verlopen. En voel me Opgelicht. Ellektra laten doen.niet op de tijden komen. En slecht werk en schaden aan mijn spullen. En gewoon maar gaten boren in de muur, meten is weten.nieuwe vloer beschadig. Wasmachine beschadigt, stuk muur bij de gang er uit .
Dan badkamer renoveren. Ook hierin betalen. En mooie praatjes.maar na betalen het niet meer afmaken.en niet reageren op app en mail. Ook hier heb ik een lekkage van radiator en afvoer wasbak loopt niet door.
En veel beloftens waren gedaan. werkspot hier over ingelicht.maar die nemen geen verantwoordelijkheid hier in. Terwel duidelijk staat dat men garantie geeft.de bedrijven die staan gemeld geven garantie.en zijn betrouwbaar. Niet dus,

Ik vind dat werkspot hun verantwoordelijkheid nemen. En zorg dragen dat er naar waarheden gehandeld word, want dit is ver te zoeken.

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?