Klacht Werkspot: Opgelicht

Klachtnummer
# 560430
Gebruiker
T Uriot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee bedrijven via werkspot benaderd.deze zouden het werk uitvoeren. Maar dit is niet zo goed verlopen. En voel me Opgelicht. Ellektra laten doen.niet op de tijden komen. En slecht werk en schaden aan mijn spullen. En gewoon maar gaten boren in de muur, meten is weten.nieuwe vloer beschadig. Wasmachine beschadigt, stuk muur bij de gang er uit .
Dan badkamer renoveren. Ook hierin betalen. En mooie praatjes.maar na betalen het niet meer afmaken.en niet reageren op app en mail. Ook hier heb ik een lekkage van radiator en afvoer wasbak loopt niet door.
En veel beloftens waren gedaan. werkspot hier over ingelicht.maar die nemen geen verantwoordelijkheid hier in. Terwel duidelijk staat dat men garantie geeft.de bedrijven die staan gemeld geven garantie.en zijn betrouwbaar. Niet dus,

De oplossing

Ik vind dat werkspot hun verantwoordelijkheid nemen. En zorg dragen dat er naar waarheden gehandeld word, want dit is ver te zoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Werkspot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen