Klacht Werkspot: Werkspot doet niks met de slecht vakman

sungah

Ik heb een vakman gevonden via werkspot en hij heet murat en hij kwam op de eerst dag met iemand die nederlands kan praten en ik wist helemaal niet of hij helemaal geen nederlands kan praten. De communicatie was bijna onmogelijk met hem.

Zijn bod was 1100 euro voor 62m2 en Ik vroeg exta 2 muren te stucen voor dat geld. Hij zei dat hij kan meteen beginnen. Toen hij begon te werken, vroeg hij 1500 euro voor dit werk. We hebben eindelijk 1300 euro afgesporken.

Toen ik kwam kijken, heeft hij de helfde van de woonkamer niet gedaan en hij vroeg 450 euro nog exta voor 20m2 in de woonkamer. Hij heeft ook helfde van de boven niet gedaan. Sommige muren op de boven waren met de behang maar door zijn taalbarriere, kon hij dit niet aangeven.

Hij beld mij heel veel keer dat ik de rest helfde moet betalen voordat hij klaar met werken en toen ik thuis kwam heeft hij huis heel vies gemaakt en niet netjes gewerkt. Het duurt mij 6 uren om de witte plekken te verwijderen maar de vloerbedekking en mijn net gekocht stoel blijft vies en ik moet de vloer laten vervangen. Hij heeft ook mijn net gekocht eetkamer stoel als een step gebruikt zonder toestemming. Hij is niet terug gekomen voor de leelijke randjes en hij heeft mij bang gemaakt met rare berichten te sturen en 's nacht te bellen.

Ik heb dit aangegeven aan de werkspot en ook geklacht dat mijn foto is onzichtbaar en gevraagd dat de bedrijf die nederlands niet kan praten, moeten op de profiel aangeven. Maar ze zeggen alleen dat ze kunnen niks doen met de foto en ze doen ook niks aan de fraude profiel netals murat.

Werkspot moet mij helpen met de foto to uploaden en murat moet op zijn profiel eerlijk aangeven dat hij geen nederlands of engels kan praten.

Bijlagen

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?