Klacht Werkspot: werkspot is een loterij geworden

tmcinterieurbouw

Wij zijn al 15 jaar bij werkspot. Het is een leuke manier om aan klanten te komen maar tegenwoordig zijn wij helemaal niet meer blij met dit platform en hopen dat er nu eindelijk eens goed naar gekeken wordt. Werkspot krijgt het voor elkaar om je te laten betalen voor helemaal niks. Klanten die er een opdracht op zetten krijgen het advies van werkspot om 6 tot 10 bedrijven uit te zoeken voor een directe aanvraag. Wat de klant niet weet is dat als ze op de knop \"kom in contact met deze vakman\" drukken, de vakman een leadprijs moet betalen aan werkspot. Deze prijs is voor iedere opdracht anders. Zo staat er soms bij een compleet huis verbouwen dat je Eur. 12,- betaald bij contact. En soms staat er bij een opbergkistje maken dat je Eur. 20,- aan werkspot moet betalen. Wat ik hiermee wil aangeven is dat werkspot willekeurige prijzen bepaald voor opdrachten waar zij helemaal geen verstand van hebben. Ze zitten achter een computer prijzen te verzinnen. Dit is voor vakmannen heel frustrerend. Omdat de klant niet weet dat vakmannen betalen drukken zij makkelijk voor 3 of 4 vakmannen. Uiteindelijk krijgt 1 of niemand de opdracht maar betalen meerdere vakmannen voor zo\'n opdracht. Je mag als vakman in je 1e bericht ook geen website van je bedrijf doorgeven of telefoonnummer. Werkspot begint op een loterij te lijken en dat moet echt veranderen

Wat werkspot duidelijker zou moeten maken is dat de klant leest dat vakmannen moeten betalen voor een opdracht. Dan worden zij ook wat serieuzer met drukken. Verder zou het handig zijn als klanten met meerdere bedrijven contact mogen hebben en als ze uiteindelijk een bedrijf hebben gekozen dat duidelijk wordt aangegeven bij werkspot. Zodat alleen het bedrijf wat de opdracht daadwerkelijk krijgt, betaald.

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?